EZO.sk

Marketingová stratégia a kampaň pre najväčšieho výrobcu wellness kozmetiky na Slovensku

Úloha

EZO je najväčším výrobcom wellness kozmetiky a tomu by mali odpovedať aj sociálne  siete a viditeľnosť značky v online svete

Riešenie

Výsledky

Za 4 mesiace sa navýšili počty sledujúcich a engagement rate o viac ako 60%

Influencer marketing

Spolupráce so známymi slovenskými ženami priniesli výsledky nad rámec očakávaní

Preukazateľne skvelé výsledky

Podrobnejšie informácie o celom marketingovom procese, kde nájdete súrhn realizovaných experimentov, kampaní, aplikovanú stratégiu a výsledky na sociálnych sieťach, realizované počas obdobia troch rokov si môžete pozrieť v mojej dizeračnej práci na odkaze nižšie

Medzinárodný model postupných krokov pre aplikáciu IM do praxe

vďaka jeho flexibilite je vhodný a použiteľný aj pre iných podnikateľov +malé a stredné podniky

SKRÁTENÝ MODEL